Otsikko
Kuinka suuri osuus maapallon väestöstä asuu alueella, missä päivälämpötila voi olla alle 0 ºC?

Kysytty

Kuinka suuri osuus maapallon väestöstä asuu alueella, missä päivälämpötila voi olla alle 0 ºC?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähän kysymykseen ei todennäköisesti löydy vastausta mistään yhdestä lähteestä vaan voi joutua tutkimaan useita. Ilmatieteen laitoksen asiantuntijat lupasivat ottaa asian selvitettäväksi mutta ilmoittivat että aikaa voi kulua enemmänkin näin kesälomakaudella.