Kuinka pitkään ihminen normaalisti pystyy olemaan räpäyttämättä silmiään? Kun muistan, että eräs toinen totesi eräästä henkilöstä, että tämä ei juuri räpyttele…

Kysytty

Kuinka pitkään ihminen normaalisti pystyy olemaan räpäyttämättä silmiään? Kun muistan, että eräs toinen totesi eräästä henkilöstä, että tämä ei juuri räpyttele silmiään, niin itsekin sitten huomasin, että näin todellakin on, kun näin hänet seuraavan kerran.

Vastaus

Vastattu

Ihminen räpyttelee silmiään normaalisti muutamien sekuntien välein. Varmasti tässä on yksilöllistä vaihtelua, mutta tietoa siitä, kuinka pitkään on normaalia olla räpyttelemättä, emme löytäneet.