Kuinka paljon merimiesunionille on ilmoitettu tapauksia missä kotimaanliikenteen pätevyyskirjoilla olevia on savustettu ulos kansainväliset pätevyyskirjat…

Kysytty

Kuinka paljon merimiesunionille on ilmoitettu tapauksia missä kotimaanliikenteen pätevyyskirjoilla olevia on savustettu ulos kansainväliset pätevyyskirjat omaavien toimesta kotimaanliikenteessä?

Vastaus

Vastattu

Asiaa kannattaa tiedustella suoraan Suomen Merimies-Unionista. Yhteystiedot löytyvät täältä https://www.smu.fi/yhteystiedot/