Kuinka monta tikkiä ihmiselle on ommeltu yhteen haavaan lapsena satuneeseen onnettomuuteen, niin että potilas on jäänyt henkiin ja on operaation jälkeen…

Kysytty

Kuinka monta tikkiä ihmiselle on ommeltu yhteen haavaan lapsena satuneeseen onnettomuuteen, niin että potilas on jäänyt henkiin ja on operaation jälkeen perusterve?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaista haavanhoitotapausta ei tullut vastaan ennätysten kirjoista tms. lähteistä, joten valitettavasti on todettava, että vastausta kysymykseen ei löytynyt.