Kuinka monta Red Hot Chili Peppers CD:tä teillä on ? Ja onko täällä Gillian Andersonin X-tremes- hittiä?

Kysytty

Kuinka monta Red Hot Chili Peppers CD:tä teillä on ? Ja onko täällä Gillian
Andersonin X-tremes- hittiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa on kymmenen eri Red Hot Chili Peppersin CD-levyä. Lisäksi on muutamia kokoelma-CD -levyjä (mm. Woodstock 94 ja Woodstock 99), joissa on yhtyeen esityksiä.

Gillian Andersonin esittämä kappale Extremis on Girl Energy volume 1 CD:llä.

Levyjen saatavuuden voit tarkistaa internetistä kirjaston aineistotietokanta Plussasta, osoite http://www.libplussa.fi.