Otsikko
Kuinka kauan kirja-arvioinnin hyväksyminen kestää? Asiakaspalvelussa ei oltu tietoisia koko kirja-arviointipalvelusta ja sanottiin yleisesti ottaen, että…

Kysytty

Kuinka kauan kirja-arvioinnin hyväksyminen kestää? Asiakaspalvelussa ei oltu tietoisia koko kirja-arviointipalvelusta ja sanottiin yleisesti ottaen, että palautteen saaminen voi kestää muutamia viikkoja, ruuhkasta riippuen. Kestääkö arvioinnin hyväksyminen ja siten julkiseksi tulo todella niin kauan? Oma kirja-arvointini on ollut viikon "Arviointi odottaa hyväksymistä" -tilassa. Jos arviointia ei jostain syystä hyväksytä, niin saahan siitä perustelut miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelin asiaa arviointeja käsittelevältä taholta.

Arviointeja käydään läpi viikoittain. Ne tallennetaan järjestelmään nimimerkillä varustettuina, eikä niiden lähettäjälle erikseen ilmoiteta hyväksymisestä tai hylkäämisestä.