Otsikko
Kuinka kauan keskimäärin kestää korjata jokin huonoon kuntoon päässyt kirjastonide? Löysin HelMet-tietokannasta nuotin, jonka haluaisin lainata, mutta sen…

Kysytty

Hei. Kuinka kauan keskimäärin kestää korjata jokin huonoon kuntoon päässyt kirjastonide? Löysin HelMet-tietokannasta nuotin, jonka haluaisin lainata, mutta sen kohdalla lukee "korjattavana". Kannattaako jäädä odottelemaan, vai onko korjausprosessi niin pitkällinen, että on parempi alkaa katsella kyseistä nuottia jostain muualta?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kannattaa soittaa Tikkurilan kirjaston musiikkiosastolle 043 825 0963. He sitten kiirehtivät kirjankorjaajaa. Eiköhän hoidu parissa päivässä. Muuten kyllä saattaa kestää kuukausia.