Otsikko
Kuinka haetaan monihausta (kaukolainaa varten) Blu-ray dvd-levyjä. Mitä sanoja käytetään? Onko levyjä ja jos on niin missä?

Kysytty

Kuinka haetaan monihausta (kaukolainaa varten) Blu-ray dvd-levyjä. Mitä sanoja käytetään? Onko levyjä ja jos on niin missä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Blu-Ray -levyjä ei ole vielä yleisesti hankittu kirjastoihin. Niitä saattaa joissakin yksittäisissä kirjastoissa olla, mutta ikävä kyllä mitkään hakusanat eivät näytä auttavan etsimisessä.

Keskustelua Blu-Ray -levyistä kirjastot.fi:n sivuilla:
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/haku/?QueryString=blu+ray