Koulusta, 8. luokka, tuli kotiin viesti, että netistä tulisi lukea evl.fi sivuilta "Kristinuskon opilliset asiat". Nuoret ensi vuonna rippikouluiässä ja…

Kysytty

Hei,
koulusta, 8. luokka, tuli kotiin viesti, että netistä tulisi lukea evl.fi sivuilta "Kristinuskon opilliset asiat". Nuoret ensi vuonna rippikouluiässä ja tunnilla ed. aihetta käsitellään rippikoulun kautta. Minkä polun kautta löytäisimme tietoa.