Otsikko
Kosteilla mailla ylenee metsä sankkana korpena. Tämä teksti löytyy Vantaan Tikkurilan parkkitalon seinästä, parhaiten se näkyy pimeällä... Onko se lainaus…

Kysytty

Kosteilla mailla ylenee metsä sankkana korpena. Tämä teksti löytyy Vantaan Tikkurilan parkkitalon seinästä, parhaiten se näkyy pimeällä... Onko se lainaus jostain kirjasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tikkuparkin pysäköintilaitoksen seinässä oleva teksti on peräisin kotiseutuneuvos Lauri Leppäsen (1923-2015) kynästä. Häneltä on muitakin lainauksia Tikkurilan uudella torilla ja sen lähiympäristössä.