Koska Turun pääkirjastossa on luento Miten meitä huijataan?

Kysytty

Koska Turun pääkirjastossa on luento Miten meitä huijataan? Pitääkö siihen ilmoittautua? Alustava tieto on että luento 16.5.22.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyseessä on Digitaitoviikon (16.-20.5.22) ohjelmistoon kuuluva luento, jolla käsitellään netti - ja puhelinhuijauksia Kuluttajaliiton pääsihteeri Juha Beurling-Pomoellin johdolla. Tämänhetkisen tiedon mukaan luento järjestetään mainitsemanasi ajankohtana 16.5.2022 Turun pääkirjaston tieto-osastolla (2. kerros) ja erillistä ilmoittautumista ei tarvita. Ohessa linkki tapahtumaan Turun kaupungin verkkosivuilla. Tervetuloa mukaan!

Miten meitä huijataan? – Ajankohtaiset netti- ja puhelinhuijaukset | Turku.fi (2.5.22)