Otsikko
Kirjastoto poistavat välilllä vanhentuneita kirjoja. Olen pitkään odottanut , että myyntiin tulisi Tekijä Skytte Christiansen, Mogens Teoksen nimi…

Kysytty

Kirjastoto poistavat välilllä vanhentuneita kirjoja. Olen pitkään odottanut , että myyntiin tulisi
Tekijä Skytte Christiansen, Mogens
Teoksen nimi Itiökasvit värikuvina / Mogens Skytte Christiansen

Olisiko tämä kirja poistumassa jostain kirjastosta lähiaikoina.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen kokoelmista poistetaan kirjoja huonon kunnon tai vanhentuneen tiedon vuoksi. Itiökasvit värikuvina on edelleen käypä ja lainattu teos aiheesta, josta kaiken kaikkiaan on ilmestynyt melko vähän kirjallisuutta.

Vanhoja kirjoja voi etsiä myös antikvariaateista. Antikvaaristen kirjakauppojen Internetosoitteita löytyy kätevästi Makupalojen hakemiston kautta www.makupalat.fi > Taiteet > Kirjallisuus > Kustantajat, kirjakaupat > Antikvariaatteja, käytettyjä kirjoja.