Otsikko
Kirjastonhoitaja; Löytyykö mistään pk-seudun kirjastosta verokalenteria? (Mahdollisiman uusi 98 tai 99)

Kysytty

Hei kirjastonhoitaja; Löytyykö mistään pk-seudun kirjastosta verokalenteria? (Mahdollisiman uusi 98 tai 99)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä haun pääkaupunkiseudun kirjastojen Plussa-aineistotietokannassa nimekkeellä Verokalenteri. Teokset näkyvät uutuusjärjestyksessä ja myös saatavuustiedot ovat katsottavissa. Osoite on http://www.libplussa.fi/

Vuoden 1999 Verokalenteri löytyy Tikkurilan kirjaston käsikirjastosta, missä siihen voi tutustua.