Kirjaston koneella tulostaessa, kuinka nopeasti tuloste pitää hakea koneelta? Ennen oli aikaa, mutta nyt on kait säännöt muuttuneet? En löydä niitä mistään.

Kysytty

Kirjaston koneella tulostaessa, kuinka nopeasti tuloste pitää hakea koneelta? Ennen oli aikaa, mutta nyt on kait säännöt muuttuneet? En löydä niitä mistään.

Vastaus

Vastattu

Ilmeisesti viittaat Helsingin kirjastojen uusiin asiakaskoneisiin ja uuteen tulostusjärjestelmään. Vaikka monet asiat ovat muuttuneet, tulosteiden säilymisaika ei ole muuttunut. Tulosteiden pitäisi säilyä järjestelmässä sama 24 tuntia kuten ennenkin. Viime päivinä tulostuksessa on tosin ollut ongelmia ja siksi kaikki tulostukset eivät ole onnistuneet. Et kertonut, oletko yrittänyt tulostaa omalta koneeltasi vai kirjaston koneilta.  Jos sinulla on vielä jatkossa ongelmia, käänny kirjastosi henkilökunnan puoleen.

1 ääntä

Kommentit

"Käänny henkilökunnan puoleen"... EIKÖ SAA KYSYÄ TÄÄLTÄ?!? Henkilökunta ei osaa viittoa. Valitettavasti!
Otetaan kaikenlaiset ihmiset huomioon! Vai saavatko kuulovammaiset käyttää kirjastoa ollenkaan???

Pidä puolesi, Beni! Parhaat työvuoteni - Kekkosen ajasta Halosen aikaan asti - maksoin Helsingin kaupungille veroja myös kirjaston palvelujen saamiseksi kaikille. Kannustan kysymään verkkopalvelussakin - niin olen tehnyt myös itse.

HYVÄ!!!