Kirjastokorttini on kadonnut. Voinko tilata uuden netin kautta vai tulenko käymään paikan päällä?

Kysytty

Moi,

Kirjastokorttini on kadonnut. Voinko tilata uuden netin kautta vai tulenko käymään paikan päällä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortin katoamisesta olisi hyvä ilmoittaa heti johonkin HelMet-kirjastoon, niin mahdollinen varas ei voi käyttää kyseistä korttia.
Kirjastokortin katoamisesta voi jättää ilmoituksen nauhalle kirjastojen ollessa suljettuna soittamalla puhelinnumeroon 09-310 85309. Uuden kortin saa paikanpäällä kirjastossa 3 €:n hintaan. Asiakkaalla tulee olla mukana valokuvallinen henkilötodistus, ajokortti tms.