Otsikko
Kirjani palautettiin postin kautta. Postista kirja lähti 4.9.2014 mutta kirja on minulla edelleen lainassa? Kirjastosta kerrottiin, että heti kun kirja…

Kysytty

Kirjani palautettiin postin kautta. Postista kirja lähti 4.9.2014 mutta kirja on minulla edelleen lainassa? Kirjastosta kerrottiin, että heti kun kirja palautuu se palautetaan. Kauanko vielä menee ennenkuin kirja palautetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme pysty yksilöimään tietojasi emmekä tarkistamaan, onko kirja palautunut.
Mihin kirjastoon lähetit kirjan?
Normaalitilanteessa Helmet-kirjastoissa postin mukana palautunut laina palautetaan heti, kun se on saapunut kirjastoon.

Mikäli kirja näkyy edelleen tiedoissasi, voit lähettää kirjan tiedot (kirjan nimi + viivakoodi), niin voimme tarkistaa, onko kirja mennyt palauttamatta hyllyyn.