Kirjan nimi ja kirjailija kateissa: Naiskirjailijan kirjoittamasta kirjasta oli tämän vuoden puolella Etelä-Suomen Sanomissa artikkeli. Kirjailijasta muistan,…

Kysytty

Hei! Kirjan nimi ja kirjailija kateissa: Naiskirjailijan kirjoittamasta kirjasta oli tämän vuoden puolella Etelä-Suomen Sanomissa artikkeli. Kirjailijasta muistan, että oli noin 50-vuotias, 2 teini-ikäistä lasta ja mies. Kirja kertoi siitä, miten kirjailija totaalisella ajattelutavan muutoksella sai perhearjesta jokaiselle jäsenelle parempaa ja onnellisempaa. Mm. hän pyysi, ettei mies toisi töitään kotiin ja koskettaa häntä päivittäin 10 kertaa. Lisäksi töistä kotiinpalattuaan, kirjailija ei välttämättä aina alkanut tehdä heti ruokaa vaan heittäytyi esimerkiksi kirjan kanssa sohvalle ja vasta pienen hengähdystauon jälkeen aloitti ruoan valmistuksen. Kiitos jo etukäteen vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on varmaankin tämä:
Tirkkonen, Suvi Himoitse, leiki ja rakasta : avioliiton pelastustarina 2011
Juttu oli Etelä-Suomen sanomissa 13.1.2012