Otsikko
Kirjakerhossa käytiin läpi presidenttien vaimoista tehtyjä teoksia. Ellen Svinhufvudin kohdalla kiinnitti huomiotani kanat; niille oli annettu nimet ja…

Kysytty

Kirjakerhossa käytiin läpi presidenttien vaimoista tehtyjä teoksia. Ellen Svinhufvudin kohdalla kiinnitti huomiotani kanat; niille oli annettu nimet ja jokainen tunsi oman nimensä. Mutta minkä nimisiä kanat olivat? Löytysikö tietoa?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet mitään lähdettä, jossa olisi eritelty kanojen nimet.  Asiaa voi vielä tiedustella esimerkiksi P.E. Svinhufvudin kotimuseosta Kotkaniemestä. Kotkaniemi-museon yhteystiedot ovat:

Kotkaniemi-museo
Itsenäisyydentie 799 a
54530 LUUMÄKI

info@kotkaniemi.fi
Puh. 040 522 7553