Kiitos vastauksenne, mutta minusta tuntuu että se ei ole kyseinen kirja, koska tämä on ranskalainen sarja, vanhanaikainen, opettajasta Emillystä Canadasta ja…

Kysytty

Kiitos vastauksenne, mutta minusta tuntuu että se ei ole kyseinen
kirja, koska tämä on ranskalainen sarja, vanhanaikainen, opettajasta
Emillystä Canadasta ja jatko-osa sarja Emillyn tytär. Jo pitkä aika
etsin sitä kirja ja en voi löydä koska en tiedä kuka kirjoitti sen
nimisen kirjan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on tv-sarja Emilie (jatko-osa Emilien tytär), joka perustuu
Arlette Cousturen kirjoihin "Les filles de Caleb 1-2" ja "Blanche".
Näitä kirjoja ei ole suomennettu, mutta ne löytyvät molemmat
ranskaksi ja "Blanche" ruotsiksikin Turun kaupunginkirjastosta.