Kiitos että valikoimistanne löytyy venäjänkielisiä elokuviä miksi monien elokuvien haku on rajattu ne ovat uusia ja niitä ei voida varata kiitos

Kysytty

kiitos että valikoimistanne löytyy venäjänkielisiä elokuviä
miksi monien elokuvien haku on rajattu
ne ovat uusia ja niitä ei voida varata

kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvia ja muutakin aineistoa voi varata vasta kun ensimmäiset niteet tulevat näkyviin. Pelkkään pohjaan eivät varaukset tartu. Kannattaa siis poiketa Helmet-sivuilla usein katsomassa joko elokuvan nidetiedot ovat tulleet ja varauksen voi tehdä.