Kiitos edellisestä vastauksesta, nyt pitäisi saada tietää missä Jaan Krossin teoksessa päähenkilö on linssinhioja? Mikään ei ole tärkeämpään kuin teidän työ!

Kysytty

Kiitos edellisestä vastauksesta, nyt pitäisi saada tietää missä Jaan Krossin teoksessa päähenkilö on linssinhioja? Mikään ei ole tärkeämpään kuin teidän työ!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jaan Krossin romaanin Vastatuulen laiva (WSOY 1990) päähenkilö on keksijä ja kaukoputken peilin hioja Bernhard Schmidt.