Otsikko
Ketkä ovat tällä hetkellä suosituimmat ranskalaiskirjailijat Suomessa?

Kysytty

Ketkä ovat tällä hetkellä suosituimmat ranskalaiskirjailijat Suomessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Helmet-kirjastojen ja Keski-kirjastojen varatuimpien ja lainatuimpien kirjojen tilastoja yhdistelemällä näyttäisi, että seuraavia ranskalaiskirjailijoiden kirjoja luetaan Suomessa tällä hetkellä eniten:
Katherine Pancoll ja
Pierre Lemaitre
ovat selvästi suosituimpia ja he ovat julkaisseet useita kirjoja

Agnés Martin-Lugard ja
Claudie Gallay
ovat nousussa

Andrei Makine ja Anna Gavalda ovat vähän vanhempia kestosuosikkeja. Muriel Barberya ei myöskään sovi unohtaa.