Otsikko
Ketkä artistit pääsivät laulamaan soolo-osuuksia alkuperäiskappaleella "Maksamme Velkaa"?

Kysytty

Ketkä artistit pääsivät laulamaan soolo-osuuksia alkuperäiskappaleella "Maksamme Velkaa"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulajien järjestys:

Heinäsirkka
Pate Mustajärvi
Tiina Tiikeri
Pave Maijanen
Tuula Amberla
Martti Syrjä
Ismo Alanko
Neumann

Lähteet:

"Pure Finnish rock = Aitoa Suomirockia : Poko Rekordsin historia 1977-2004 : lyhyt oppimäärä : 100 biisiä 5 CD:tä"
(Poko Records, 2004) CD
http://www.eppunormaali.net/keskustelu/YaBB.pl?board=yleinen;action=pri…