Kertoisitko minulle jotain kirjoja aiheesta antiikin Kreikan teatteri.

Kysytty

Kertoisitko minulle jotain kirjoja aiheesta antiikin Kreikan teatteri.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lyhyt ja selkeä katsaus antiikin teatteriin löytyy mm kirjoista: Antiikin kulttuurihistoria (WSOY, 1981) s. 152-158. Harris, Nathaniel: Antiikin Kreikka (Gummerus, 2001) s. 166-171 ja Flaceliere, Robert: Sellaista oli elämä antiikin Kreikassa (WSOY 3. p. 1995) s. 194-198. Kirjojen saatavuuden voit tarkistaa osoitteessa: http://www.helmet.fi/

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

mur