Kenen säveltämä on "Nuoruustango"? Haluaisin löytää siihen nuotit. Onko netissä mitään linkkejä, joista kannattaisi etsiä?

Kysytty

Kenen säveltämä on "Nuoruustango"? Haluaisin löytää siihen nuotit. Onko netissä mitään linkkejä, joista kannattaisi etsiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuoruustango, joka kuuluu Peter von Bagh'in ohjaaman elokuvan "Kreivi" musiikkiin, on Kaj Chydeniuksen säveltämä. Nuotit löytyvät mm. seuraavista nuottijulkaisuista: "Suuri toivelaulukirja" osa 5, "Sininen ja valkoinen -suomalaisten rakkaimmat sävelmät 1917-1992", Chydenius: "Opera omnia -Rakkauslauluja" ja Chydenius: "Sinua, sinua rakastan". Netistä en nuotteja tähän kappaleeseen löytänyt.