Otsikko
Kenen runosta on seuraava teksti? Soitto on suruista tehty, murehista muovaeltu.

Kysytty

Kenen runosta on seuraava teksti?
Soitto on suruista tehty, murehista muovaeltu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on nimeltään Eriskummalinen kantele ja se kuuluu Elias Lönnrotin kokoamaan Kantelettareen.

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kustantamasta teoksesta Kanteletar, elikkä, Suomen kansan vanhoja lauluja ja virsiä (toim. Elias Lönnrot) on ilmestynyt useita painoksia, viimeisin eli 16. painos vuonna 2005.

19 ääntä

Kommentit

Kiitos kaikistaa erinomaisista palveluksista! Miten tulisimmekaan toimeen ilman kirjoastoja ja kirjastovirkalijoita! Ja mitä on suomalaisuus? Lue vaikka Kanteletarta.
"Soitto on surusta tehty, murehista muovaeltu..."