Kenen kirjoittama runo? Jos olisin talo. Eeva Klpi tuli mieleen

Kysytty

Hei kenen kirjoittama runo? Jos olisin talo. Eeva Klpi tuli mieleen

Vastaus

Vastattu

Netistä löytyy hakusanalla kirjottajakurssi Runot.fi, jonka yhtenä harjoituksena on kirjoittaa jatkoa alulle Jos olisin talo.
runot.fi/runotreenit/avaakirjoituslukot

Kyseinen runo kokonaisuudessaan löytyy Paula Piiraisen blogista Mietteitä maalta.