Kenen kaikkien esittämänä löytyy kappale "Power of love" jossa lauletaan yhdessä kohtaa näin: "I'm your lady and you are my man..." mm. Celine Dion on…

Kysytty

Hei,

Kenen kaikkien esittämänä löytyy kappale "Power of love" jossa lauletaan yhdessä kohtaa näin: "I'm your lady and you are my man..." mm. Celine Dion on tulkinnut tämän kappaleen ja sen lisäksi suomalaisista laulajista Laura Voutilainen. Haluaisin ko. kappaleesta mahdollisimman alkuperäisestä kuulostavan version ja mielestäni tuo Dion voisi osua lähelle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi The Power of Love -kappaleen on alunperin esittänyt Jennifer Rush vuonna 1984.

4 ääntä

Kommentit

Jennifer Rushin versio on todella hieno. Helene Fischer ei ole minusta hassumpi hänkään. Helene on alunperin Venäjän saksalaisia ja sijoittunut jo vuosia sitten Saksaan. Laulaa englanniksi, saksaksi ja venäjäksi.