Löytyyköhän Lahden kirjastosta vuoden 2013 Retro auto moto lehtiä?

Kysytty

Löytyyköhän Lahden kirjastosta vuoden 2013
Retro auto moto lehtiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kirjastossa on lainattavissa vuoden 2013 ja vuoden 2012 lehtiä paketissa, joka sisältää Retro auto moto lehden numerot 82, 83, 84, 85, 86, 87 ja 88.

Lehden etukannessa mainitaan vain lehden numero, ilmestymisvuosi puuttuu. Ainoa vuositieto löytyi lehden takakannesta, jossa viivakoodin yläpuolella on maininta pal.vko ja vuosi