Otsikko
Keijo "Kicke" Paananen-cd, mistä niitä voi tilata. Keijo Paanasen uskovaisia lauluja, mistä niitä voi tilata. On vaikea ollut löytää vuonna 1984 äänitetty ja…

Kysytty

Keijo "Kicke" Paananen-cd, mistä niitä voi tilata. Keijo Paanasen uskovaisia lauluja, mistä niitä voi tilata. On vaikea ollut löytää vuonna 1984 äänitetty ja muitakin, jos on niin ilmoittakaa, olis hyvä. 80 vuonna jo levyttänyt uskovaisia lualuja, mutta en ole vielä löytänyt, kiitän kun ilmoitatte jos te tiedätte.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanhoja levyjä kannattaa tiedustella divareista tai jos mhdollista, vierailla levymessuilla. Tässä sinulle lista levydivareista:
http://www.saunalahti.fi/~oystila/raimo/musa/divarit.html