Keihäänheittäjä Oona Sormusen pituus ja paino. Näyttäs aika lyhyeltä heittäjäksi.

Kysytty

Keihäänheittäjä Oona Sormusen pituus ja paino.
Näyttäs aika lyhyeltä heittäjäksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aamulehden artikkelissa 17.7.2011 mainittiiin keihäänheittäjä Oona Sormusen pituudeksi 165 cm ja painoksi 70 kg.

46 ääntä

Kommentit

pituutta saisi olla heittäjällä enemmän.keppikin lentäs pitemmälle!!

Ei se pituudesta ole kiinni. Kinnusen Jormakin on aika pieni, mutta keihäs lensi niin maan perusteellisesti

Miesten puolella Julius Yego on kymmenen senttiä pidempi, 175 cm. Ei pituus aina ratkaise.