Kauanko tulostukset säilyvät kirjaston koneella? Kävin tänään aamulla koneella, tarkoituksena tulostella papereita, mutta kiireen vuoksi en ehtinyt odottaa…

Kysytty

Kauanko tulostukset säilyvät kirjaston koneella? Kävin tänään aamulla koneella, tarkoituksena tulostella papereita, mutta kiireen vuoksi en ehtinyt odottaa varsinaista tulostusta (painoin vaintulostus - nappia mutta jouduinkin lähtemään). Ovatko tulostettavat paperit koneella vielä huomenna?

Vastaus

Vastattu

Helsingin kaupunginkirjaston asikastietokoneilta tulostimille lähetetyt tulosteet säilyvät jonossa 24 tuntia.

https://print.lib.hel.fi/custom/ohje.html

1 ääntä

Kommentit

Kiitos (Helsinki) kun vastasitte! Ja näin pikaisesti :)