Katsoin jostain, että Lahden kirjastossa olisi tiistaisin klo 17-19 lakineuvontaa. Pitääkö tämä tieto paikkansa? Ja jos on, missä tuota neuvontaa annetaan ja…

9.2.2012

Hei,
Pitääkö tämä tieto paikkansa? Ja jos on, missä tuota neuvontaa annetaan ja miten se tapahtuu?

10.2.2012
10.2.2012

Päijät-Hämeen asianajajat antavat maksutonta neuvontaa oikeudellisissa asioissa Lahden pääkirjaston Ellilä-huoneessa (2. kerros) tiistaisin klo 17.00. Palveluun muodostuu yleensä hieman jonoa, joten käytössä on myös vuoronumerot.
Huom. tänä vuonna (2012) päivystystä ei ole viikoilla 1-3, 9, 15, 18, 24-34, 51-52.

Asianajaja antaa päivystykseen tulleille henkilöille neuvoja ilmaiseksi heidän oikeudellisissa asioissaan. Asianajaja antaa tietoa siitä, onko asiassa tarpeen hakea oikeudellista asiantuntija-apua tai ohjaa hänet oikean viranomaisen tai asiaan perehtyneen asianajajan puoleen. Päivystyksen puitteissa ei voida laatia asiakirjoja eikä hoitaa laajempia toimeksiantoja. Päivystyspaikassa on mahdollisuus keskustella luottamuksellisesti. Ajanvarausta päivystykseen ei voi tehdä eikä puhelinneuvontaa voida antaa.

Kommentit

Hei vieläköLahden pääkirjastosta saa ilmaista oikeus neuvontaa? Jo saa niin milloin. kiitos vastuksesta.