Otsikko
Kasiluokkalaisen poikani pitäisi tehdä kirjaesitelmä Alexandre Dumasin (vanh.) kirjasta. Hän ei tajunnut kirjailijaa valitessaan, että kyseinen kirjailija…

Kysytty

Hei!
Kasiluokkalaisen poikani pitäisi tehdä kirjaesitelmä Alexandre Dumasin (vanh.) kirjasta. Hän ei tajunnut kirjailijaa valitessaan, että kyseinen kirjailija kirjoittaa laajasti, eikä lukuintoa löydy 300 sivulle. Löytyykö mistään äänikirjaa kasettina tai cd:nä tai missä muodossa tahansa? Teoksella ei ole väliä, kunhan on sama kuin Kolmen muskettisoturin kirjoittaja. Kovasti kiitoksia!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti suomen kielistä äänikirjaa ei ole olemassa. Joitain pienille lapsille tehtyjä lyhyitä satukasetteja on, mutta ne eivät kyllä sovellu kyseiseen tarkoitukseen. Kehotankin vaihtamaan esitelmän aihetta!

1 ääntä

Kommentit

Kolme muskettisoturia on olemassa kasettimuotoisena äänikirjana. Eri asia on tietysti se, miten sitä kirjastoista löytyy. Kuuluu Toiveklassikot-sarjaan, nro 6.

Anteeksi paljon, äsken mainitsemani taitaakin olla lasten hyvin lyhyt versio.