Otsikko
Kansanlaulu kultaisen harmonikan mestari jonka sanat kertosäkeessä menevät jotenkin näin: "Mä olen kultaisen harmonikan mestari, tän taidon jokainen tunnustaa…

Kysytty

Kansanlaulu kultaisen harmonikan mestari jonka sanat kertosäkeessä menevät jotenkin näin:
"Mä olen kultaisen harmonikan mestari,
tän taidon jokainen tunnustaa.
Ja vaikka olisi kuka kilpailija,
minun soittoni on vaan paras tää."

Löytyykö mistään?

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet laulua sanoituksen perusteella. Tietäisikö joku kysymyksen lukijoista, mistä laulusta kyseiset rivit ovat peräisin? Tiedon laulusta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.