Kallion kirjastossa Helsingissä on kuulemma info piste/lukinurkka lukihäiriöisille lapsille. Milloin se on auki ja mitä palveluita sieltä saa? Onko…

Kysytty

Kallion kirjastossa Helsingissä on kuulemma info piste/lukinurkka lukihäiriöisille lapsille. Milloin se on auki ja mitä palveluita sieltä saa? Onko Itäkeskuksen kirjastossa vastaavaa palvelua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lukinurkka ei enää toimi Kallion kirjastossa eikä muissakaan kirjastoissa. Lukitoiminta on keskitetty HEROon (Helsingin seudun erilaiset oppijat ry). Heron osoite on Vilhonkatu 4 B 13, puh. 68693500. Yhdistyksen omat nettisivut löytyvät osoitteesta http://www.lukihero.fi .