Kalevi Kahra on merkitty näyttelijäksi Edvin Laineen Tuntemattomaan sotilaaseen (1955). Krediittien mukaan hän esittää alokasta. Missä kohtaa elokuvaa hän…

Kysytty

Kalevi Kahra on merkitty näyttelijäksi Edvin Laineen Tuntemattomaan sotilaaseen (1955). Krediittien mukaan hän esittää alokasta. Missä kohtaa elokuvaa hän tarkalleen ottaen esiintyy?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti elokuvan kohta, jossa Kalevi Kahra esiintyy ei selvinnyt. Se taitaa selvitä vain katsomalla elokuva. Elokuva löytyy Helmet-kirjastoista:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sedvin%20laine%20tuntematon%20sotilas__Ff%3Afacetmediatype%3Ag%3Ag%3ADVD-levy%3A%3A__Ff%3Afacetmediatype%3Ah%3Ah%3ABD-levy%3A%3A__Orightresult__U__X0?lang=fin&suite=cobalt