Otsikko
Kaivataan lorun täydennystä... Loru on ollut mahdollisesti joskus 1920-30-luvulla koulukirjassa, mahdollisesti lukukirjassa... Lorussa lapset tekevät…

Kysytty

Kaivataan lorun täydennystä...
Loru on ollut mahdollisesti joskus 1920-30-luvulla koulukirjassa, mahdollisesti lukukirjassa...
Lorussa lapset tekevät maalaistalon töitä

....Maikki lypsää.... ....Vappu niistää vauvan nenää, vauva tekee täyttä tenää...
Lapsissa on vielä ollut mahdollisesti Matti ja Heikki sekä myös muita.
Kiitos vastauksesta etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyseessä on varmaankin laulu Lapset työssä, joka löytyy ainakin teoksesta Lasten toivelaulukirja.Musiikki Fazer 1981. Laulun on sanoittanut Anni Lilja.