Kaipaisin informaatiota valo- ja äänisuunnittelusta sekä niiden käytännön toteutuksesta.

Kysytty

Kaipaisin informaatiota valo- ja äänisuunnittelusta sekä niiden käytännön toteutuksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen HelMet aineistoluettelosta http://www.helmet.fi löytyy aiheeseen liittyviä teoksia saatavuustietoineen.
Valitse aihehaku ja hae asiasanoilla valosuunnittelu - äänisuunnittelu tai valitse sanahaku ja kirjoita valosuunnittelu teatteri - äänisuunnittelu teatteri.
Tässä joitakin:
Stagecraft: the Complete guide to theatrical practice.1996
Wallne Graham: Effects for the theatre.1995
Pilbrow, Richard: Stage lighting design.1997
Morgan, Nigel: Stage lighting for theatre designers.1995