Kaipailisin lisätietoja kirjasta joka itselläni on joskus ollut. Muistelisin että kirjan nimi oli Joulusatuja. Kirjassa oli useampia jouluisia satuja, aika…

Kysytty

Kaipailisin lisätietoja kirjasta joka itselläni on joskus ollut.
Muistelisin että kirjan nimi oli Joulusatuja.
Kirjassa oli useampia jouluisia satuja, aika moni kertoi muistaakseni enkeleistä? Kirja oli isokokoinen ja aika paksu. Kannet olivat siniset ja kannessa oli lentävän enkelin kuva. En muista satujen kirjoittajaa, kirja kustantajaa tai muutakaan tärkeää. sain kirjan lahjaksi luultavasti joskus 80 luvun alkupuolella 7 puolivälin paikkeilla. Kirja vuosien saatossa kadonnut johonkin ja nyt kaipaisin siitä tietoja.
Olen koittanut jäljittääkirjaa tuloksetta - Löytyisikö teiltä apua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kirja olla Joulupukin jutelmia : joulusatuja ja -tarinoita viideltä vuosikymmeneltä / koonnut Tauno Karilas : kuv. Marjatta Vihma Julkaisija: Helsinki : Valistus , 1964
Kirjan kannnessa on keltainen pohjaväri ja kuvituksena mm karhu, sininen poika jme. Kansi on piirretty. Mm Anni Swan on yksi tekijöistä.