Kaipaan sellaista naru-solmukirjaa, jossa kootaan pannunalusia. Narua, köyttä kierretään muutamia kierroksia alustalle lyötyjen naulojen ympäri. Solmukirja :…

Kysytty

hei
Kaipaan sellaista naru-solmukirjaa, jossa kootaan pannunalusia.
Narua, köyttä kierretään muutamia kierroksia alustalle lyötyjen naulojen ympäri.

Solmukirja : langat, nuorat, köydet ja muut punokset sekä niiden solminta ja muu kytkentä / toimittanut ja kuvittanut Ilmari Wirkkala
Helsinki : Otava, 1963

Solmukirja / kirjoittanut Martta E. Ropponen ; kuvittanut Kaarina Westling
Ropponen, Martta E.
Porvoo : Werner Söderström, 1931

Tämän vinkin sain chat-palvelusta - mutta tiedon kirjasta olen saanut jo vuosituhannen vaihteessa - eli painovuoden -06 mukaan teos eil olisi tämä -ellei sitten ole uusintapainos.

Lhikirjastoni ovat mieluummin Kivenlahti
tai Iso Omena

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan etsitty teos joku seuraavista (toivottavasti löytyy):

1. Nimeke:Makramee : solmittuja koristeita / [toteutus: Barbara Pegg ; suomal. toim.: Anna-Liisa Kokkonen, Ritva Salmi ; valokuvat: Alan Don].
Kieli:suomi, Julkaistu:[Hki] : Mestarikustannus, 1981
Painettu/Valmistettu: (Hki) (pain. Saksan liittotasavallassa : latomo: Typoteam), Ulkoasu:63 s. : kuv. ; 29 cm., Sarja:Uusi ompelu- ja käsityökerho; 10 , Sarja: Uusi ompelu- ja käsityökerho; 10
Alkuteoksen kieli: eng ISBN:951-9189-77-7 (sid.)
(Tämä teos löytyy HelMet-kirjastosta ja siinä esitellään myös pannunalusen solmiminen)

2. Boberg, Anne-Marie: Makramee / luonnokset ja vinjetit Anne-Marie Boberg, Elsie Svennås ; suom. Aila Viranko ; tekniikkapiirrokset: BjörSeling ; valokuvat: Sven-Eric Sjöström ... [et al.].
Kieli:suomi Julkaistu:Helsinki : Tammi, 1974 Painettu/Valmistettu: (KK)
Ulkoasu:111 s. : kuv. Sarja:T-kirjat T-kirjat Alkuteoksen kieli: swe
ISBN:951-30-2547-0 (nid.)

3. Solmukirja : langat, nuorat, köydet ja muut punokset sekä niiden solminta ja muu kytkentä / toim. ja kuv. Ilmari Wirkkala.
Kieli:suomi
Painos:2. uusittu p.
Julkaistu:Helsinki : Otava, 1963.
Ulkoasu:74 s. : kuv. + liite.
Sarja:Mitä - missä - milloin
Mitä - missä - milloin
(Tämä teos löytyy HelMet-kirjastosta )