Otsikko
Joskus kuulin radiosta Donald Trumpista tehdyn pilalaulun, joka oli tehty Tsingis Khan -kappaleesta. En muista siitä muuta kuin kohdan "Donald, Donald Trump",…

Kysytty

Joskus kuulin radiosta Donald Trumpista tehdyn pilalaulun, joka oli tehty Tsingis Khan -kappaleesta. En muista siitä muuta kuin kohdan "Donald, Donald Trump", joka siis vastaa alkuperäisen kappaleen kohtaa "Tsing, Tsing, Tsingis Khan". Mikähän yhtye tämän kappaleen on tehnyt?

Vastaus

Vastattu

Fono.fi äänitetietokannasta löytyi vain kolme osumaa Donald Trump -haulla, mutta mikään niistä ei ole tuolla sävelellä http://www.fono.fi/KappaleHakutulos.aspx?kappale=donald+trump Fono.fi sisältää tiedot kaikista Yleisradion äänilevystöön vuodesta 1974 lähtien hankituista äänilevyistä. Ei löydä myöskään Youtubesta tätä.