Joskus 1990-luvun puolella telkkarista tuli elokuva, josta mieleen jäi se, että johonkin ilmiöön tarvittiin ihan valtavasti puuta. Tämän takia elokuvassa muun…

Kysytty

Joskus 1990-luvun puolella telkkarista tuli elokuva, josta mieleen jäi se, että johonkin ilmiöön tarvittiin ihan valtavasti puuta. Tämän takia elokuvassa muun muassa puistonpenkkien laudat irtosivat ja lennähtivät jonnekin korkeuksiin, kun alkoi tapahtua. Muistaakseni asiaan liittyi myös katuvalojen sammuminen tietyn henkilön kävellessä niiden kohdalla, mutta on mahdollista, että tämä muistikuva on jostain toisesta elokuvasta. Mistähän elokuvasta tässä puuta käyttäneessä rainassa voisi olla kyse? Muistelisin, että se olisi ollut tsekkiläinen, puolalainen tai unkarilainen.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti elokuva ei selvinnyt. Tuntisiko joku lukijoistamme sen?