Jos omistaa kirjastokortin ja se on jäänyt kotiin, voiko saada varatut kirjat jos muistaa tunnusluvun ulkoa?

Kysytty

Jos omistaa kirjastokortin ja se on jäänyt kotiin, voiko saada varatut kirjat jos muistaa tunnusluvun ulkoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pelkän tunnusluvun muistaminen ei riitä varausten noutamiseen, mutta jos sinulla on mukana henkilöllisyystodistus, voit näyttää sen virkailijalle, joka lainaa sinulle varaamasi aineiston.

0 ääntä

Kommentit

Tämä ei onnistu ainakaan Outi-kirjastoissa. Täytyy olla kirjastokortti.