Facebook viestit

Kysytty

Jos laittaa Facebookissa viestin jollekulle ja hänen kohdallaan lukee, että sinä ja hän ette ole yhteydessä Facebookissa, tuleeko tämä teksti niiden kohdalla, jotka eivät ole kavereitani eikä heillä ole samoja kavereita kuin minulla ja jos heille laittaa viestin, on todennäköistä, että hän huomaa sen vasta pitkän ajan kuluttua, jos silloinkaan? Eli viestit menevät johonkin roskaposti- tai johonkin sellaiseen kansioon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juuri noin kuin ajattelet.

Facebookissa viestittely onnistuu vain kaverikutsun hyväksyneiden kesken.

4 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kyllä minä ainakin olen joskus laittanut viestiä henkilölle, joka ei ollut kaverini ja viesti meni perille ja hän vastasi siihen. Ei hän kuitenkaan täysin tuntematon henkilö ollut, emme vain olleet kavereita Facebookissa.

Eli jos yhteisiä kavereita on yksikin, silloinko kuitenkin viesti menee hänelle suoraan?