Otsikko
Joonas Nordmanilla on rooli elokuvassa napapiirinsankarit 2 Nordman on haastattelussa sanonut saaneensa ko. roolin alkuperäisen näyttelijän kieltäydyttyä…

Kysytty

Joonas Nordmanilla on rooli elokuvassa napapiirinsankarit 2
Nordman on haastattelussa sanonut saaneensa ko. roolin alkuperäisen näyttelijän kieltäydyttyä työtilanteensa takia. Kuka oli se näyttelijä jota rooliin alunperin kaavailtiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei löytynyt tietoa kieltäytyjästä. Ehkäpä hän ei itse halua sitä julkisuuteen.