Jokin aikaa sitten Jungstedt, Mari kertoi Tv:ssä kirjoistaan. Kiinnostuin heti. Hän kertoi kirjan henkilöillä olevan kirjasta toiseen myös etenevä juoni. Nyt…

Kysytty

Hei, Jokin aikaa sitten Jungstedt, Mari kertoi Tv:ssä kirjoistaan. Kiinnostuin heti. Hän kertoi kirjan henkilöillä olevan kirjasta toiseen myös etenevä juoni. Nyt haluaisin tietää missä järjestyksessä kirjat ovat ilmestyneet Ruotsissa niin osaan lukea järjestyksessä.
Ihmettelen miksi tiedoissani näkyy maksamattomia laskuja 20senttiä. Palautin Lauttasaaren kirjastoon Vesipuutarhat kirjan päivän myöhässä -5,11- ja otin samalla minulla varauksessa olevan Punokset puikoilla kirjan. Virkailija pyysi 70 senttiä ja sen maksoin. 50 snt. + 20 snt. tekee ymmärtääkseni 70 settiä. Summa on toki pieni, mutta kuitenkin miksi hän kirjasi vain toisen summan kun otti rahat molemmista? Kuittia en tietenkään ole ymmärtänyt säästää jos sen sainkaan. Ystävällisin terveisin, Arja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Ruotsissa Jungstedtin kirjat ovat ilmestyneet seuraavassa järjestyksessä:
Den du inte ser (2003), suomennettuna nimeltään Kesän kylmyydessä;
I denna stilla natt (2004) , suomennettuna Meren hiljaisuudessa;
Den inre kretsen (2005), suomennettuna Saaren varjoissa;
Den döende dandyn (2006), suomennettuna Muurien varjoissa;
I den ljuva sommartid (2007), ei toistaiseksi suomennettu;
Den mörka ängeln (2008), ei toistaiseksi suomennettu;
Den dubbla tystnaden (2009), ei vielä suomennettu