Otsikko
Johannes Linnankosken teos Laulu tulipunaisesta kukasta. Mitä teoksia ja tutkimuksia siitä on tehty? Mistä ne löytyvät?

Kysytty

Johannes Linnankosken teos Laulu tulipunaisesta kukasta. Mitä teoksia ja tutkimuksia siitä on tehty? Mistä ne löytyvät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Linnankosken tuotantoa on käsitelty seuraavissa teoksissa:

Mäittälä, Leevi: Elämän tulipunakukka (WSOY 1979)
Setälä, Helmi: Johannes Linnankoski (Otava 1911)
Söderhjelm, Werner: Johannes Linnankoski (Otava 1919).

Kirjojen saatavuuden voi tarkistaa Porin kaupunginkirjaston Santsi-aineistorekisteristä osoitteessa http://kirjasto.pori.fi/riimi/zgate.dll