Otsikko
Johan Ericsen on julkaissut sävellyksen ett litet troll vuonna 1890. Milloin hän on syntynyt ja kuollut?

Kysytty

Johan Ericsen on julkaissut sävellyksen ett litet troll vuonna 1890. Milloin hän on syntynyt ja kuollut?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti ole onnistuneet selvittämään kyseisen säveltäjän syntymä- ja kuolinaikaa.

Tietokannoista, joista etsittiin (mm. Finna, Kansalliskirjasto, Frank, Melinda, Fono) ei löytynyt mitään tietoa säveltäjästä eikä teoksesta. Nimellä ja teoksella tehty google-haku ei tuottanut mitään tuloksia. Jakamasi linkin tietoja on käytetty hyväksi etsinnässä eikä niidenkään avulla ikävä kyllä löytynyt mitään.