Löytyykö kirjastosta Lisen ja Lotten salaisuus (Das doppelte Lottchen, Erich Kästner) elokuvaa?

Kysytty

Löytyykö kirjastosta Lisen ja Lotten salaisuus (Das doppelte Lottchen, Erich Kästner) elokuvaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erich Kästnerin Lisen ja Lotten salaisuus (Das doppelte Lottchen) on filmattu Amerikassa nimellä The Parent Trap. Suomeksi se on nimellä Ansa vanhemmille. Sitä on saatavissa Suomen kirjastoista VHS-tallenteena. Oulun kaupunginkirjastossa sitä ei valitettavasti ole, mutta sitä voi kaukolainata muista kirjastoista.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Entä löytyykö uudempaa saksankielistä versiota Charlie und Louise Das doppelte Lottchen -elokuvaa? Tekstityksellä?

Kirjastot.fi:n monihausta (http://monihaku.kirjastot.fi/) ei löydy valitettavasti tätä uudempaa versiota. Terveisin toimitus